بالا بودن وحدت در کردستان نشان می دهد که چیزی به نام تفرقه در استان وجود ندارد

به گزارش خبرگار رکنا از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد هفته وحدت در کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار داشت: مسائل فرهنگی مخصوص ایام خاص نیست بلکه در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و جزو زیرساخت سایر بخش‌هاست.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، شرایط و مولفه‌های وحدت اعم از هماهنگی و انسجام و یکپارچگی در کردستان بالاست که در هفته وحدت نمود بیشتری دارد و می‌توان این مولفه‌ها را در این هفته پررنگ‌تر کرد.

وی ادامه داد: هر چند دشمنان تلاش می‌کنند در زمینه تفرقه به نتایجی برسند اما چیزی به نام اختلاف و تفرقه در کردستان وجود ندارد.

سردار حسینی پیشنهاد داد: یکی از روزهای هفته وحدت را به نام شهید شوشتری نامگذاری کنند چرا که این شهید بزرگوار در شمالغرب کشور هم تلاش‌های زیادی کردند.

وی فضاسازی محیطی در فضای حقیقی و مجازی، تولید برنامه‌ها، حمایت از برنامه‌های فرهنگی مساجد وتکایا، همایش روحانیون اهل تشیع و تسنن، دیدار باخانواده شهدا، برگزاری جشن‌های مولودی‌خوانی و دف‌نوازی، تقدیر از الگوهای موفق، برجسته‌سازی نقاط مشترک، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و راه‌اندازی گروه‌های سرود را از برنامه‌های شاخص سپاه بیت‌المقدس کردستان در هفته وحدت برشمرد.

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 729709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟