اهدای تندیس مدیرحامی کودک به مدیر عامل آبفای استان اصفهان
به گزارش رکنا از اصفهان، و به مناسبت هفته جهانی کودک، تندیس مدیر حامی کودک به مدیر عامل آبفای استان اصفهان اهداء شد.
این تندیس را نیایش کلوشانی و ریحانه جیحانی به نمایندگی از کودکان تحت پوشش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مهندس هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اهداء کردند.

 

تندیس مدیر حامی کودک امسال از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به دلیل انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی مرتبط با کودکان و نوجوانان به استاندار، شهردار اصفهان، شرکت آب و فاضلاب، شرکت سهامی ذوب آهن، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی اهداء می شود.
مدیر عامل آبفای استان اصفهان پس از دریافت این تندیس گفت: آینده درخشان و توسعه کشور منوط به تربیت و آموزش کودکان و نوجوانان در زمینه های مختف علمی، فرهنگی و دینی است. امینی در بخش دیگری از سخنانش کودکان را مظهر صداقت و یکرنگی در گفتار و کردار دانست و گفت: برای ساخت جامعه ای بهتر، مسئولان نیز باید صداقت و یکرنگی کودکان را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

 

 

وی همکاری آبفا با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در ترویج مصرف بهینه آب در جامعه بسیار موثر دانست و گفت: در سال های اخیر از طریق خانه فرهنگ آب، همکاری خوبی بین آبفا و کانون در زمینه برگزاری همایش ها و جشنواره ها با موضوع مدیریت مصرف صورت گرفته است. امینی به برگزاری مهرواره بین المللی نقاشی اربعین اشاره کرد و گفت: آبفا به عنوان یکی از حامیان برگزاری این مهرواره بین المللی، آمادگی دارد تا سال های آینده نیز در برگزاری این رویداد فرهنگی – مذهبی نهایت همکاری داشته باشد.

 

شایان ذکر است به مناسبت هفته جهانی کودک همزمان با سی و چهارمین جشنواره بین الملی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان غرفه “کودکان دوستدار آب” تا 21 مهر ماه جاری از ساعت 16 تا 20 درگذر فرهنگی چهارباغ، حدفاصل میدان امام حسین تا خیابان شیخ بهایی پذیرای علاقه مندان است.

 

کدخبر: 729674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟