تعامل وارتباط  سازمان‌های مردم‌نهاد با نیروی انتظامی امنیت استان کردستان را ارتقا می‌دهد

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج،سردار علی آزادی ظهر امروز در نشست بامسئولان سازمان‌های مردم نهاد کردستان که به مناسبت هفته ناجا در این شهر برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی مسئول امنیت و آرامش در کشور بوده و سازمان‌های مردم نهاد را پل ارتباطی بین پلیس و مردم می‌داند.

وی افزود: نیروی انتظامی به‌طور شبانه‌روزی و با اقتدار به وظیفه خود در امر تامین نظم و امنیت عمل کردهو به تبع آن همکاری و تعامل سازمان‌های مردم نهاد، با این نیرو باعث افزایش ارتقاء امنیت اجتماعی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کردستانبا اشاره به تأثیر تعامل و مشارکت آحاد مختلف مردم، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها، تصریح کرد:در پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم، هر چه میزان همگرایی و مشارکت سازمان های مردمی بیشتر باشد جریان ارتباط بین مردم و مسئولاننیز افزایش یافتهو دستاورد این ارتباط دو سویه؛ بالا رفتن ظریب امنیت در سطح جامعه خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه تصریح کرد: امروزه رویکرد پلیس بر این است که ضمن یک

سردار آزادی تعامل هدفمند و کارآمدبا مردم در بحث پیشگیری از جرایم و تولید امنیت را رویکرد کنونی پلیس خواند و یادآدر شد:تولید امنیت یک محصول جمعی است و تمامدستگاه‌ها و سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی و خود مردم در تولید آن نقش داشتهو باید با همکاری و همدلی نقش خود را در این راستا به خوبی ایفا کنند.

پلیس آگاهی مظهر اقتدار پلیس در حوزه مقابله با جرائم خشن استفرمانده انتظامی استان قزوین: پلیس دومین دستگاه محبوب مردم در حوزه خدمت‌رسانی است

مسئولان سمن‌های استان کردستان نیز در این نشست با تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاش‌گران عرصه نظم و امنیت، ضمن ارائه پیشنهادات خود در راستای پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها، از اعلام آمادگی برای همکاری با فرماندهی انتظامی استان در زمینه‌های مختلف از جنله تامین و حفظ نظم و امنیت عمومی سخن به زبان آوردند.

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 729273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟