تقویت بنیان خانواده زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است

به گزارش رکنا از یزد؛ غلامعلی دهشیری در بازدید از پلیس امنیت عمومی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد با تبریک این هفته گقت: پلیس امنیت عمومی در حوزه پیش بینی، تحلیل و پیشگیری رسالت خطیر و ویژه ای را بر عهده دارد.

وی افزود: امنیت پایدار در استان و به طبع آن کشور ماحصل تلاش های شبانه روزی نیروی های جان برکف نیروی انتظامی در حوزه های مختلف به ویژه پلیس امنیت به عنوان دیده بانان این نیرو می باشد.

دهشیری با اشاره به دغدغه های مردم در حوزه امنیت اجتماعی و فرهنگی تصریح کرد: در حوزه کشف حجاب متاسفانه برخی از اقدامات هنجارشکنانه در حال باب شدن است که باید ضمن کار فرهنگی از ظرفیت صاحبان اصناف جهت تذکر استفاده شود.

وی اضافه کرد: همچنین باید گزارشات و ابعاد اثرگذاری این موضوع برای مدیران ارشد استان تبیین و برای آن برنامه ریزی مدون صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: باید با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی به دنبال تقویت ارزش های دینی و اخلاقی در جامعه بود.

دهشیری بر لزوم تقویت نهاد خانواده در جامعه تاکید کرد و گفت: قطعا وضعیت اقتصادی در افزایش برخی از این جرائم و هنجار شکنی ها موثر است که باید به این بعد هم توجه داشت.

شایان ذکر است در این دیدار حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و بابایی معاون دادستان نیز حضور داشتند.

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 729072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟