همراه با کاروان شادی کودکی در خیابانهای شهر سنندج

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج، و روابط عمومیاداره کل کانون استان کردستان، این کاروان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در قالب 5 دستگاه ماشین تزیین شده و به منظور شادی بخشی و آشنایی کودکان و نوجوانان و خانواده ها با روز و هفته ملی کودک برگزار شد.

 در این هفته کاروان کودکی ضمن حرکت در خیابان های سنندج به حاشیه شهر سفر کرد و به کودکان و نوجوانان ساکن در این مناطق کتاب اهدا کرد.

این گزارش همچنین می افزاید: اهدای کتاب به کتابخانه های دفاتر تسهیل گری مناطق حاشیه شهر سنندج  از دیگر برنامه های حرکت کاروان کودکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان می باشد.

در ادامه گزارش آمده است، نشاط ‌بخشی به آینده‌سازان ایران اسلامی از مهمترین اولویت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته کودک است که برنامه های امسال نیز در این راستا اجرا می شود.

این گزارش می افزاید: برنامه های هفته ملی کودک با هدف توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی ها، نیازها، و خواسته های کودکان امروز از تاریخ 16 لغایت 22 مهرماه با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی در مراکز کانون استان کردستان  برگزار می گردد.

عبدالحکیمی /کردستان

 

کدخبر: 728822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟