تعزیرات همدان از عرضه مرغ فاسد جلوگیری کرد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان،  داریوش جودکی در حاشیه برخورد با این واحد صنفی متخلف اظهار داشت: این واحد صنفی درصدد عرضه مرغ فاسد با برند معتبر به شهروندان بود هر چند مردم هم بی توجه به تاریخ مصرف درج شده روی مرغ اقدام به خرید آن به عنوان مرغ شمال می کردند.

وی با بیان اینکه این واحد متخلف جریمه و بر سر درب آن بنر تخلف نصب شد اظهار داشت: بازرسان تعزیرات در صورت مشاهده این قبیل تخلف ها اقدام به معدوم سازی مرغ فاسد و تاریخ مصرف گذشته، جریمه متصدی واحد صنفی، پلمب مغازه و نصب بنر بر سر درب مغازه می کنند.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان همدان گفت: باور نادرستی مبنی بر بالا بودن کیفیت مرغ شمال نسبت به سایر مرغ ها در بین عموم وجود دارد که سبب سوء استفاده برخی صنوف از این موضوع شده است.

جودکی افزود: با توجه به صنعتی و به روز بودن کشتارگاه ها بین مرغ شمال و همدان هیچگونه تفاوتی وجود ندارد چرا که سازمان جهادکشاورزی نهاده های یکسان بین تمامی استان ها توزیع می کند.

وی تاکید کرد: مرغ به اندازه کافی با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲۷ هزار تومان در بازار همدان وجود دارد بنابراین از شهروندان درخواست می شود از احتکار خانگی این ماده پروتئینی خودداری کنند.

 

کدخبر: 728791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟