خانواده‌های شهداء و ایثارگران، پرچم‌داران فرهنگ ایثار و مقاومت هستند

به گزارش رکنا از لرستان، در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران، سردار"یحیی الهی" در دیدار با خانواده معظم شهید"نوراله اسدی چوبی" و جانباز 70 درصد "یاری نژاد"، بیان داشت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پرچمداران فرهنگ ایثار و مقاومت هستند و آن چه که به این کشور عظمت داده و سلاح بازدارنده و خاری در چشم دشمنان است یاد و خاطره ی شهیدان خواهد بود.

وی خطاب به خانواده شهدا، گفت: امروز همه به امنیتی که عزیزان شما به این کشور بخشیده اند غبطه می خورند و ما در مقابل این جانفشانی ها به آنها افتخار کرده و تکلیف و امانت سنگینی که همانا پاسداری از خون شهداست را بر دوش خود احساس می کنیم.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: با نگاهی گذرا به تاریخ انقلاب و نحوه شهادت شهدای اسلام به خوبی در می یابیم که شهدا اسناد مظلومیت ما در تاریخ هستند و روزی فراخواهد رسید تا به دست مبارک صاحب عصر و زمان (عج) از سردمداران کفر و نفاق خون خواهی کنیم.

در پایان ضمن قرائت فاتحه نثار روح ملکوتی شهیدان و آرزوی توفیق روز افزون و صبر جلیل برای خانواده های آنان، اهداء لوح و هدایایی به رسم یادبود تقدیم خانواده معظم شهید"نوراله اسدی چوبی" و جانباز 70 درصد "یاری نژاد"شد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 728304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟