بازدید مدیر کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری از دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد

به گزارش خبرنگار رکنا از شهرکرد،

دکتر محمد اسدی مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری با حضور دکتر سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد، دکتر سعید حبیبیان رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد، معاونان اداره کل دامپزشکی استان و جمعی از اساتید دانشگاه شهرکرد از دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد بازدید کرد.

دکتر سعید کریمی در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل دامپزشکی استان و هیات همراه برای حضور در دانشگاه شهرکرد، هفته دامپزشکی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

رییس دانشگاه شهرکرد در ادامه ضمن تقدیر از اساتید دانشکده دامپزشکی، فارغ التحصیلان این دانشکده که در داخل و خارج از کشور مشغول فعالیت هستند را مایه افتخار و مباهات دانشگاه دانست.

دکتر محمد اسدی نیز در سخنانی ضمن اظهار خوشوقتی از حضور در دانشگاه شهرکرد و دیدار با اساتید دانشکده دامپزشکی از تلاش و زحمات رییس دانشگاه شهرکرد و اساتید این دانشکده تقدیر و تشکر  کرد و گفت: حضور در دانشکده به مناسبت هفته دامپزشکی  و تبریک این هفته به اساتید این دانشکده را وظیفه خود می دانم.

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت اداره کل دامپزشکی استان و فعالیت های این اداره کل پرداخت.

دکترمحمد اسدی در ادامه افزود:  در سال های گذشته یک خلا در همکاری بین دانشگاه و این اداره کل وجود داشت و همکاری های عمدتا پراکنده بود و ما تلاش داریم این همکاری منسجم شود و از اساتید دانشگاه شهرکرد دعوت می کنم  که جهت همکاری های بیشتر با اداره کل دامپزشکی استان حاضر شوند.

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه از اساتید دانشگاه شهرکرد درخواست کرد تا این اداره کل را  در جهت تولید صادرات محور یاری دهند تا از این طریق هم محصولاتی بهداشتی تر و با کیفیت تر تولید شود و هم استان وکشور از مزایای صادرات برخوردار شوند.

درابتدای این بازدید دکتر سعیدحبیبیان در سخنانی به ارائه گزارشی درباره دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد پرداخت  و توانایی ها و قابلیت های این دانشکده را معرفی نمود و افزود: این دانشکده آماده همکاری کامل با اداره کل دامپزشکی استان در زمینه های آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی وآزمایشگاهی است.

مصیبی دهکردی/شهرکرد 

کدخبر: 727980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟