نماینده ولی فقیه در کردستان نیروی انتظامی در برخورد با مردم آبرداری کند

به گزارش خبرنگار رکنا  از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا در ستاد انتظامی کردستان برگزار شد،گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید، ای کسانی که ایمان آورده‌اید، انصارالله یعنی یاری‌کنندگان پروردگار متعال باشید چنانچه حضرت عیسی هم به حواریان فرمود چه کسانی به من در نزد خداوند یاری می‌رسانند گفتند ما.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی و همه ما انصارالله باشیم این شعار بزرگی است، چرا در این کسوت و موقعیت هستیم، همه می‌خواهیم دین خدا را یار کنیم و چیزی جز این نیست.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، نه جایگاه و نه منسب هیچکدام از اینها انسان را اشباع نمی‌کند مگر اینکه نصرت الهی توسط بنده باشد چرا که فرمود اگر خدا را یاری کنید خداوند نیز شما را یاری می‌کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اذعان داشت: نیروی انتظامی و کلا نیروهای مسلح ما در چهار قسمت کارشان مورد توجه است که اولین قسمت آن خدمت به جامعه، خدمت به مردم، خدمت به اسلام و خدمت به جمهوری اسلامی است.

وی همچنین گفت: قسمت دوم کار نیروهای مسلح، مساله برقراری امنیت است که اقسامی از جمله امنیت اخلاقی، امنیت اجتماعی و امنیت در برابر دشمن و توطئه‌گران دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: قانون‌گرایی، اعمال قانون و التزام به قانون به عنوان یک ضابط مهم بخش سوم کار نیروهای مسلح و از جمله نیروی انتظامی است که به نسبت قانونگرایی با مردم و نسبت قانون‌گرایی در درون سازمان تقسیم می‌شود.

وی ادامه داد: کسانی که در نیروی انتظامی مشغول هستند باید مواظب باشند در تعامل با مردم، معنویات، اخلاقیات، ادب و رعایت نکاتی که منجر به فساد در درون سازمان نشود، مورد توجه قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی حفظ آبروی نظام را یکی دیگر از کارهای نیروهای مسلح نام برد و گفت: نیروهای مسلح امروز آبروی نظام هستند اگر ما احیانا در بخش‌های اقتصادی و برخی بخش‌ها دچار مشکلاتی هستیم در قسمت نظامی به نوعی افتخار شایسته‌ای داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آبروی نظام است لذا در برخورد با مردم باید آبروداری کند و در درون سازمان و برخورد با پرسنل نیز نیاز اساسی است چراکه یک پرسنل مودب و شایسته آبروداری برای نظام است.

 

کدخبر: 727920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟