اعزام و حضور بیش از ۷۰ هیئت مذهبی مازندران در مشهد مقدس
به گزارش رکنا، حجت الاسلام ناصر شکریان از هییت‌های مذهبی محمود آباد، بهشهر، گلوگاه، آمل، سوادکوه، ساری، بابل، کیاسر، قائمشهر، نکا و بابلسر و زیراب و سوادکوه در مشهد مقدس بازدید کرد و با اشاره به اهمیت حضور هیئات و برگزاری مراسم عزا در مشهد مقدس، تاکید کرد: با همه مشکلات، از جمله گرانی‌ها و مسئله کرونا امسال، حضور بیش از ۷۰ هیئت از استان در مشهد مقدس و برپایی اقامه عزای دهه آخر صفر نشان از ارادت ویژه دیار علویان به خاندان عصمت و طهارت دارد.

شکریان با ابراز تأسف از گرانی‌های موجود از جمله نرخ وسایل ایاب و ذهاب تصریح کرد: باید قدردان، همه هیئات مذهبی که در باشکوه‌تر کردن مراسم عزای اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) به. مشهد مقدس آمدند و در این جهت تلاش کردند، باشیم

وی با تقدیر از مسئولان و خادمان هیئات مذهبی افزود: هیئات مذهبی مازندرانی امسال نیز ضمن برپایی موکب‌های عزاداری در مشهد، مراسم دسته روی را در خیابان‌های مشهد الرضا (ع) به همراه خیلی عظیمی از مشتاقان ائمه معصوم ع برگزار کردند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران ادامه داد: امسال موکب ها و ایستگاههای مختلف توسط خراسانی‌ها و هم استانی‌های عزیز مازندرانی برپا شد که شور و شکوه خاصی را امسال رقم زده است.

شکریان ضمن، بیان اثرات مادی و معنوی زیارت قبور مطهر ائمه معصوم (ع) و امام رضا (ع) از حضور هیئات مذهبی تقدیر کرد

عباسی نیک/ مازندران

کدخبر: 727836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟