اجرای هشتمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در قروه

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج_قروه، محمدرضا مومنی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در حاشیه اجرای هشتمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در قروه گفت: ۲۷۰ بسته معیشتی که ارزش هر کدام ۶۰۰ هزار تومان بود میان گروه‌های هدف و خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وی در ادامه افزود: ۱۰۰ بسته نوشت‌افزار که ارزش ریالی هر کدام از این پک‌ها ۳۰۰ هزار تومان است بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت در سطح شهر و روستاهای قروه توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هشتمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در قروه گفت: ۱۰ کپسول اکسیژن از طریق بهداری بسیج ناحیه سپاه قروه تأمین شده و به صورت امانی در اختیار بیماران کرونایی تا پایان بهبودی کامل قرار می‌گیرد.

مومنی ضمن قدردانی از مشارکت نیکوکاران در پیشبرد طرح رزمایش کمک‌های مومنانه تصریح کرد: امید است در آینده نزدیک بتوان با حمایت نیکوکاران بسته‌های غذایی بیشتری تامین کرد و در اختیار مستضعفان و نیازمندان قرار داد.

گفتنی است، در هشتمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه که توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه اجرا شد، ۱۹۲ میلیون تومان هزینه تامین نوشت‌افزار و بسته‌های غذایی برای نیازمندان شده است و با حفظ کرامت انسانی به آنها اهدا خواهد شد.

 

کدخبر: 727553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟