نفرات برتر مسابقه تیراندازی ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس معرفی شدند

به گزارش خبرنگار رکنا از ایلام؛ مرتضی ناصریان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این راستا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و شرکت ۵۰ نفر از کارکنان و نیروهای ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی برگزار شد و در پایان از نفرات اول تا سوم گروه بانوان و آقایان با اهدا لوح تقدیر تقدیر شدند.

وی افزود: در بخش بانوان، فرشته محسن‌بیگی مقام اول، زینب داوودی‌نیا مقام دوم و حدیث سلیمان هیوری مقام سوم و در بخش آقایان  نیز مهدی کریمی‌خواه مقام اول، مسعود برجی مقام دوم و بهزاد احمدبیگی مقام سوم را کسب نمودند.

مسئول امور فرهنگی دینی شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: هدف از برگزاری این مسابقه، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بود که با جانفشانی خویش موجب بقاء و رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور شدند.

ناصریان ادامه داد: بر همین اساس یکی از وظایف ما پاسداشت، بیان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جامعه به ویژه نسل جوان بوده که بدانند هم نسل‌های آنها در پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه دفاع مقدس چه رشادت‌هایی از خود به نمایش گذاشتند.

در پایان این مسابقه، با ذکر صلوات و فاتحه یاد و خاطره دو تن از درگذشتگان شرکت توزیع نیروی برق؛ زنده یادها “کیانوش هاشمی” و “یوسف چراغی” گرامی داشته شد.

ایلام، کوثر موسوی 

 

کدخبر: 727388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟