ارسال کمک های مردم نیکوکار مازندران برای اجرای برنامه نذرآب4 در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا از مازندران، دکتر غلامعلی فخاری گفت:121تانکرآب،3300کیلو آرد، 3000قوطی کنسرو ماهی و کنسرو لوبیا،80دستگاه تصفیه آب،20هزار ماسک و 2000ژل ضدعفونی،200بسته غذایی و 300کیلو برنج ، 200تخته پتو، 400 کیف مدرسه به همراه400بسته لوازم التحریر و مقادیر متنابعی از سایر ملزومات موردنیاز ساکنان منطقه به ارزش 5میلیارد و 770میلیون ریال برای اجرای طرح نذرآب4 به مقصد شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری و تجمیع کمکهای مردم و خیرین استان مازندران همچنان ادامه دارد تصریح کرد: پیش از این نیز محموله های دیگری با هدف کاهش مشکلات هموطنان متاثر از خشکسالی و کرونا به منطقه مذکور ارسال گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با اشاره به اینکه ساکنان صبوراستان سیستان و بلوچستان با توجه به مشکلات خشکسالی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به مسئولیت اجتماعی و رسالت ذاتی صیانت از کرامت انسانی وپاسداشت فرهنگ بشردوستی،تاکنون 3برنامه ملی را تحت عنوان نذرآب برای کمک به آسیب دیدگان از خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآورده است .

دکتر فخاری گفت: هم اکنون نیز برنامه کشوری نذرآب4 با مشارکت استانهای مختلف در جریان است که استان مازندران همانند سالهای گذشته از استانهای پیشتاز در این برنامه است.

دکتر فخاری گفت: برنامه نذرآب4 از 17لغایت 21مهر با حضورتیمهای مجهز داوطلبان جمعیت هلال احمرمازندران در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان اجرا خواهدشد.

 

کدخبر: 727091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟