۶۶ هزار دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ ساله استان تاکنون واکسینه شدند

به گزارش رکنا از مازندران؛ «علیرضا سعدی پور» در جلسه مشترک  شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش مازندران با شورای معاونین شهرستان ها و مناطق استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تاکید بر تهیه نمودارها و آمارهای تحلیلی از برگزاری امتحانات نهایی با همکاری واحد سنجش شهرستانها و مناطق گفت: هدف از تهیه نمودارها و آمارها رتبه بندی نیست بلکه ارتقای کیفیت آموزش است در این آمارهای تحلیلی باید به دنبال احصا و کشف مشکلات و چالش ها باشیم تا راه برای حل مسائل نیز باز گردد.
وی افزود: برای کیفیت بخشی به آموزش در مدارس مختلف از جمله مدارس غیر دولتی و مدارس خاص مانند مدارس سمپاد باید طرحی نو انداخت.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از شهرستانها و مدارسی که در عصر کرونا در تمامی حوزه ها برنامه ریزی کرده و استراتژی مدونی داشته اند تقدیر نموده و گفت: این شهرستان ها و مدارس در حوزه‌های مختلف دارای پیشرفت بودند و بر ماست که از آنها تجلیل کنیم.
وی با اشاره به ارائه اطلس بازگشایی مدارس توسط وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: انتظار داریم تا مدیران تمام مدارس بر اساس الگوهای بازگشایی عملیات لازم را برای تکمیل فرم های مربوطه (از رعایت بهداشت گرفته تا درخواست صدور مجوز) انجام دهند.
سعدی پور به وضعیت ثبت نام دانش آموزان در استان اشاره کرده و اذعان داشت: درصد کمی از ثبت‌نام ها هنوز انجام نشده است و از آن جایی که سامانه ابلاغ کلاس بندی به سامانه ثبت نام وصل است مدیران و روسای شهرستانها و مناطق تلاش کنند تا در چند روز آینده باقی مانده ثبت نام ها نیز انجام شود.
این مقام مسئول از جدی گرفتن بحث شبکه شاد سخن گفته و خاطرنشان کرد: مدیران مدارس و مدیران ادارات شهرستانها و مناطق استان اهتمام لازم را در رابطه با احراز هویت ها در شبکه شاد در اسرع وقت داشته باشند چرا که برای این شبکه ملی هزینه بسیار زیادی شده و باید از این شبکه حمایت کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از واکسیناسیون ۶۶ هزار نفر از دانش‌آموزان دوازده تا هجده ساله استان تا این لحظه خبر داد و خواستار ارتباط نزدیک ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق با دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان ها و مناطق در جهت تامین امنیت و سلامت برای دانش آموزان شد و ابراز امیدواری کرد: با یک برنامه درست و اولویت بندی صحیح می توانیم زودتر به اهداف مشترک نزدیک شویم.

 

کدخبر: 727026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟