شرایط تهیه جهیزیه فرزندان فرهنگی تسهیل می شود

به گزارش رکنا از مازندران؛ «علی امامی» از افزایش فروش شرکتهای تعاونی به نسبت پیش بینی سالانه خبر داده و گفت: این نشان از اعتماد بالای فرهنگیان به این تعاونی است که این امر مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

وی تأکید کرد: معیشت یکی از مسائل مهم همکاران فرهنگی است که ما در اتحادیه مصرف، به آن توجه داریم و تمام تلاش ما ایجاد رفاه بیشتر و تسهیل شرایط خرید مایحتاج فرهنگیان استان است.

رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مصرف فرهنگیان مازندران از تحت پوشش بودن 30 تعاونی مصرف فرهنگیان در سطح استان توسط اتحادیه تعاونی مصرف استان خبر داده و گفت: خدمات ما تهیه کلیه مایحتاج مصرفی از مواد غذایی تا لوازم خانگی و تهیه جهیزیه فرزندان فرهنگی را شامل می شود.

امامی با اشاره به برنامه های در دستور کار آینده این اتحادیه تصریح کرد: تسهیل شرایط معرفی به بانک برای تهیه جهیزیه فرزندان فرهنگی را در دستور کار قرار داده و طرح فروش مجازی کالاها و ارسال به درب منازل را نیز در دست بررسی داریم.

وی در خصوص کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان یادآور شد: مجموعه تعاونی های مصرف فرهنگیان سطح استان هرکدام به ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای خود کمکهایی در راستای تهیه ابزارهای آموزشی داشته اند، اتحادیه استان نیز تعداد 10 عدد تبلت در اختیار اداره‌کل آموزش و پرورش جهت هدیه به دانش‍‌ آموزان نیازمند قرار داد.همچنین در زمینه تهیه لوازمی از قبیل کالای خواب مدارس شبانه روزی کمکهایی داشته ایم و آمادگی این را داریم که کلیه اقلام مورد نیاز این مدارس را با قیمت مناسب و شرایط خوب تأمین کنیم.

انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 727019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟