درخواست کانون ناشنوایان خراسان رضوی برای داشتن یک فرهنگسرا در مشهد

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، معصومه ترابی مقدم رئیس هیأت مدیره کانون ناشنوایان خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی معلولان و ناشنوایان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد سخن می‌گفت افزود: ۳۰ نفر به صورت افتخاری با کانون ناشنوایان استان همکاری می‌کنند و ساختمانی در خیابان مجد داریم که برای تکمیل آن نیازمند همکاری و همراهی شورای شهر هستیم.

وی با تاکید بر به رسمیت شناختن زبان اشاره افزود: در کانون، آمادگی برگزاری کلاس زبان اشاره وجود دارد تا این زبان آموزش داده‌شود و به رسمیت شناخته شود.

رئیس هیات مدیره کانون ناشنوایان خراسان رضوی ادامه داد: یکی از درخواست‌های کانون ناشنوایان داشتن نماینده‌ای در شورای اسلامی شهر مشهد است، همچنین در حوزه مشاوره شهردار پیشنهاد می‌کنیم از تمام افرادی که معلولیت‌های مختلف دارند استفاده شود همچنین برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی نیز پیشنهاد می‌کنیم ارتباط بیشتری با کانون ناشنوایان برقرار و جامعه ناشنوایان بیشتر معرفی شود.

ترابی مقدم بیان کرد: کانون ناشنوایان، خانه دوم این قشر است و افراد در کانون، آموزش‌های مختلفی نظیر مشاوره، آموزش احکام، امور قضایی و نظایر آن را فرا می‌گیرند.

کدخبر: 726768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟