متهمان به سرقت مغازه در نیشابور دستگیر شدند

به گزارش رکنا از نیشابور،سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل از مغازه‌های سطح شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در تحقیقات میدانی خود متوجه شدند که اکثر سرقت ها از مغازه های درب کرکره ای میباشد و شیوه و شگرد به کار رفته در تمامی سرقت ها یکسان است.

 این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده تحقیقات فنی خود را آغاز و با اشراف اطلاعاتی یک متهم را در این زمینه شناسایی که پس از هماهنگی قضایی وی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک عدد قیچی بزرگ به  همراه قبضه اسلحه غیرمجاز راکشف کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده  بیان داشت :متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۳۶  فقره سرقت وسایل از مغازه‌های درب کرکره ای با کمک و همدستی دو نفر دیگر اعتراف که دیگر همدستان متهم که از سارقان سابقه‌دار بودند دستگیر شدند.ضمن اینکه یک قبضه اسلحه غیرمجاز دیگر نیز از مخفیگاه آنان کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به اینکه تحقیقات از متهمان به منظور کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد ،خطاب به شهروندان توصیه کرد :با نصب حفاظ فیزیکی مناسب، از جمله زدن قفل آویز به درب مغازه، نصب دوربین های مداربسته و رعایت توصیه ها، پلیس را در پیشگیری از جرائم یاری چرا که امنیت یک نیاز همگانی و تولید امنیت مستلزم مشارکت همگان است.

بهشیدپور/نیشابور

کدخبر: 726581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟