رفع بیش از 1000 مورد نشتی از  شبکه های آبرسانی شهری و روستایی کبودراهنگ

به گزارش رکنا در استان همدان،  امین شیخی زاده ضمن ارائه گزارشی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در شش ماهه ابتدایی سال جاری،گفت: در حال حاضر 98 درصد شهرها و روستاهای شهرستان برخوردار از خدمات آبرسانی پایدارهستند، ضمن اینکه در شش ماهه امسال 271 انشعاب جدید آب نیز به مشترکین شهری و روستایی شهرستان واگذار شده است.

 وی همچنین با بیان اینکه تسهیل شرایط به منظور ایجاد آبرسانی پایدار همواره از اهداف شرکت های آب و فاضلاب بوده است،گفت: برهمین اساس در بازه زمانی یاد شده، احداث یک باب مخزن 100 متر مکعبی(مجتمع آبرسانی عظیم دره) عملیاتی شد. ضمن اینکه تعمیر 5 مخزن هوایی و 2 مخزن زمینی نیز با تلاش همکارانمان امکان پذیر گردید.

شیخی زاده در ادامه عنوان کرد: همچنین در راستای خدمت به مشترکین و رفع عیوب کنتورهای معیوب، در شش ماهه ابتدایی سال جاری 468 کنتور در شهرها و روستاهای کبودراهنگ تعویض شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اذعان به اینکه در حال حاضر 80 درصد از مشترکان در شهر کبودراهنگ متصل به شبکه جمع آوری فاضلاب هستند، عنوان کرد: مطالعات طرح احداث شبکه جمع آوری فاضلاب شیرین سو و گل تپه نیز به پایان رسیده و در صورت تامین اعتبار اجرای این پروژه نیز در دستور کار قرار می گیرد.

شیخی زاده افزود: با نصب انشعابات جدید و توسعه شبکه فاضلاب شهری و روستایی به دنبال اتصال مستقیم مشترکین به شبکه اصلی فاضلاب شهرستان هستیم.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ همچنین از نصب 134 فقره انشعاب و 311 متر توسعه شبکه فاضلاب در شهر کبودراهنگ خبر داد.

وی  در نهایت احداث حوضچه و خط انتقال در روستای آقچلو، حفاری چاه در روستای قوره چینه و فنس کشی چاه امیر آباد را از مجموعه اقدامات انجام شده در شش ماهه ابتدایی سال جاری  عنوان کرد.

 

کدخبر: 726539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟