خلف وعده نخواهم داشت/ تعامل دوسویه بین مردم و ‌شهرداری برقرار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار رکنا از اراک ، علیرضا کریمی در نخستین مصاحبه خبری با اشاره به برنامه‌های خود برای شهرداری اراک اظهار داشت: ان‌شاالله در فرصت مناسب در نشست خبری و مطبوعاتی در جمع اصحاب رسانه استان با مردم شهر اراک درباره اقدامات و برنامه‌های خود سخن خواهم گفت.

وی افزود: مهم‌ترین وعده بنده به مردم اراک عدم خلف وعده خواهد بود بنابراین تمرکز مدیریت شهری را بر تحقق وعده‌ها و برنامه‌ها متمرکز خواهیم کرد.

کریمی تصریح کرد: اولویت اصلی بنده تقویت اعتماد مردم به مجموعه شهرداری و مدیریت شهری در کلانشهر اراک خواهد بود و تعامل با اعضای شورای شهر، فرهیختگان و دلسوزان شهر و نهادهای مربوطه خواهد بود تا بتوانیم شاهد یک تعامل دوسویه بین مردم و مجموعه شهرداری در اراک باشیم.

شهردار اراک بیان کرد: مردم باید شهرداری را خانه خود دانسته وبه پرسنل و کارکنان شهرداری به عنوان نیروهای خدمتگزار خود بدانند که برای رفاه و آسایش مردم تلاش جهادی می‌کنند و به آنها اعتماد و مساعدت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا اگر بتوانیم چنین مهمی را محقق کنیم مردم نیر با مجموعه شهرداری همراهی و تعامل سازنده خواهند داشت و شاهد ایجاد این ارتباط دوسویه بین شهرداری و جامعه عمومی مردم خواهیم بود.

 

انتهای پیام/قاسمی

کدخبر: 726285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟