موفقیتِ آموزش و پرورش به تربیت نیروی انسانی کارآمد و موثر در دانشگاه فرهنگیان بستگی دارد

به گزارش رکنا از مازندران؛ "علیرضا سعدی‌پور" در آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ که صبح امروز در پردیس دکتر شریعتی ساری برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش برای تربیت معلمان تراز انقلاب اسلامی باید از دانشگاه فرهنگیان استفاده کرده و تحقیقات علمی نیز نشان می‌دهد که کارآمدترین نیروها، تربیت شدگان دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی با بیان اینکه معلم در جامعه نقش الگویی دارد و ساخت آینده کشور بر عهده معلمان است، افزود: زمانی می‌توانیم آموزش و پرورش قوی و موفق داشته باشیم که دانشگاه فرهنگیان برای تربیت این نسل اثرگذار برنامه و استراتژی داشته باشد. و از این رو ما آماده هرگونه همکاری با دانشگاه فرهنگیان هستیم. زیرا دانشگاه فرهنگیان بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مرکز ثقل آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به اقدامات شایسته دانشگاه فرهنگیان اشاره کرده و گفت: یکی از اقدامات برجسته دانشگاه فرهنگیان در ۲ سال اخیر راه‌اندازی مرکز مصاحبه از داوطلبان دانشگاه فرهنگیان در غرب استان است. همچنین برگزاری دوره‌های مهارت آموزی برای ۴۲۰۰ نفر از مشمولان قانون تعیین تکلیف از کارهای ارزشمند دانشگاه فرهنگیان است و آموزش و پرورش مازندران همواره با این دانشگاه فاخر همراهی و همکاری می‌کند.

سعدی پور با بیان اینکه رسالت دانشگاه فرهنگیان بسیار موثر است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم آموزش و پرورش خلاق و بانشاط داشته باشیم باید به دانشگاه فرهنگیان توجه کرده و برای تربیت نیروهای شایسته تلاش کنیم. چرا که رفتار معلم در جامعه به عنوان الگو در نظر گرفته شده و معلمان آینده‌ی جوامع را می‌سازند.

انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 726209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟