ارتباط دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش مازندران هیچگاه تا این حد مستحکم و سازنده نبوده است

به گزارش رکنا از مازندران؛ «قربان اسلامی راد» در آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ که صبح امروز در پردیس دکتر شریعتی ساری برگزار شد، گفت: بسیار خوشحالم که در طی چند سال اخیر نزدیک‌ترین ارتباط اداری و علمی و ... میان آموزش و پرورش مازندران و دانشگاه فرهنگیان برقرار بوده و از این جهت از مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان روند رو به رشد خوبی دارد، افزود: طبق ارزیابی‌های انجام شده در سال ۹۸ رتبه ۶ کشور را داشتیم که این رتبه امسال به رتبه سوم کشور ارتقا یافته است. دانشگاه فرهنگیان مازندران جزو دانشگاه‌های برتر در زمینه برنامه‌ریزی برای مهارت‌آموزان است و امسال کار مهارت‌آموزی برای بیش از 4 هزار نفر از مشمولان قانون تعیین تکلیف در تابستان به طور موفقیت‌آمیز برگزار شد.

اسلامی راد با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان مازندران کار تربیت بیش از ۲ هزار دانشجو معلم مرد و ۱۳۶۲ دانشجو معلم زن را در ۱۲ رشته کارشناسی پیوسته بر عهده دارد، تصریح کرد: در زیست بوم جدید با وجود شرایط بسیار سخت کار ما تعطیل نشد و با استفاده از سامانه‌های مجازی و همچنین کلاس‌های نوبت‌بندی شده با رعایت فاصله‌گذاری و نکات بهداشتی، آموزش دانشجو معلمان و مهارت‌آموزان انجام شد.

 

انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 726208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟