۳ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در آذربایجان‌غربی احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار رکنا در ارومیه، محمود بدلی صبح شنبه در جریان بازدید از روند ساخت خانه‌های محرومان روستای آرپاچایی تکاب اظهار کرد: برای احداث این واحدها ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ بهره ۵ درصد و مدت باز پرداخت ۲۰ سال پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای هر واحد ۳۰ میلیون تومان بلاعوض از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) پرداخت می‌شود و هر ۳ هزار واحد جهت انعقاد قرار داد به بانک‌های عامل در سطح استان، شناسایی و معرفی شده اند و در حال انعقاد قرار داد هستند.

بدلی با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار واحد از این مسکن‌ها مراحل پی کنی را به اتمام رسانده اند و ۱۳۰۰ واحد نیز مراحل اجرای فندانسیون را پشت سر گذاشته اند و مقرر شده تا پایان آذر ماه سال جاری سقف و دیوارچینی واحدهای مسکونی پایان یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) به عنوان مساعدت بلاعوض برای احداث واحدهای مسکونی یاد شده پرداخت شده است.

بدلی خاطرنشان کرد: سهم شهرستان تکاب از ۳۰۰۰ واحد مسکونی احداثی در سطح استان ۱۵۰ واحد مسکونی است که احداث کنندگان آن جهت انعقاد قرار داد به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی یادآور شد :۱۵۰ نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) در تکاب نیز، به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خانه دار خواهند شد.

آذربایجان‌غربی / معجنی 

کدخبر: 726114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟