سارق سابق‌دار در مخفی‌گاه خود به دام پلیس افتاد

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ"عباس دولتشاهی" درتشریح این اظهار داشت: در پی وقوع دریافت اطلاعاتی مبنی بر سرقت لوله و اتصالات داربست های فلزی، کابل برق وغیره در خرم آباد، مراتب به منظور شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از اقدامات پلیسی، ماموران کلانتری 15 این شهرستان موفق به شناسایی یک سارق شده که پس از اقدام به سرقت  اموال مسروقه را به محلی مشخص انتقال می دهد.

فرمانده انتظامی خرم آباد ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی ماموران به مخفیگاه وی  ورود و ضمن دستگیری وی بیش از 80 قلم  اجناس شامل لوله های داربست، سنگ فریز، انواع لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات صورت گرفته سارق به بیش از 15 فقره انواع سرقت اعتراف، تعدادی از مالباختگان شناسایی و تلاش جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خرم آباد تصریح کرد: پلیس با اشرافیت و رصد دقیق هرگز اجازه عرض اندام به سارقان و افراد هنجارشکن را نخواهد داد و از شهروندان درخواست کرد ضمن رعایت اصول ایمنی به منظور پیشگیری از وقوع سرقت، هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 726065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟