تجلیل از ایثارگران آب و فاضلاب

 

 به گزارش خبرنگار رکنا از شهرکرد ، بنابراین گزارش با حضور رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری ، معاونین و اعضا شورای فرهنگی این شرکت و به همت امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب این مراسم برگزار شد.

   حاج ایوب زمانی در این مراسم با تاکید بر لزوم تحقیق جوانان در مورد دفاع مقدس به بررسی ابعاد گسترده و نقش پر رنگ سخنان حضرت امام خمینی ( ره ) در راهبری جنگ تحمیلی ایران و عراق اشاره نمود. 

   این استاد دانشگاه افزود: در ابتدای حمله صدام به ایران امام فرمودند "دیوانه ایی سنگی انداخته که اگر لازم باشد جواب دندان شکنی به او می دهیم" آرامش را به کشور برگرداندند و یا با بیان رهبردی "راه قدس از کربلا می گذرد" اهمیت تمرکز در یک جبهه را به گوشزد کردند.

   در این مراسم معنوی که در موزه دفاع مقدس شهرکرد برگزار گردید دکتر احمدرضا محمدی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن تشکر از حضور همکاران ایثارگر و مهمان ویژه این برنامه  گفت: ما باید با حفظ و ارتقائ روحیه ایثار و فداکاری شهدا در خودمان سعی کنیم اهداف متعالی آنها را دنبال کنیم تا انشالله بتوانیم در طریق سقایی بهتر عمل کنیم.

   در ابتدای این برنامه نیز پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم مسئول امور ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تشکر از همکاری مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به حاضران در جلسه خیرمقدم گفتند.

   یاد آوری می گردد با حضور همکاران جانباز و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس، خانواده محترم شهداء همکار و همکاران فرزندان جانباز این مراسم برگزار گردید. 

قابل ذکر است در این مراسم علاوه بر بازدید شرکت کنندگان از موزه دفاع مقدس و سخنرانی یکی از  یادگاران دفاع مقدس از ایثار گران شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری تجلیل به عمل آمد.

مصیبی دهکردی/شهرکرد 

 

کدخبر: 725935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟