اردبیل نیازمند ۹ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در اقتصاد است

به گزارش خبرنگار رکنا در اردبیل، سید حامد عاملی عصر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار پیشین و جدید اردبیل اظهار کرد: از حسن اعتماد رئیس جمهور و وزیر کشور قدردانی می‌کنیم که مسئولیت سنگینی را بر عهده بنده گذاشتند که در این شرایط سخت اقتصادی در استان اردبیل بتوانیم خدماتی ماندگار و شایسته انجام دهیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه استاندار سابق اردبیل تصریح کرد: اکبر بهنام‌جو استاندار ساعی و پرتلاش خدمات ویژه‌ای را در این استان انجام دادند و قطعاً کارهای بزرگی که آغاز شده ما پیگیر به سرانجام رساندن آنها در استان خواهیم بود.

استاندار جدید اردبیل فاصله ایجاد شده در مسیر توسعه استان را با میانگین شاخص کشوری یادآور شد و گفت: باید به نحوه مطلوب و با تلاشی جدی این خلأ را پر کنیم تا در شاخص توسعه اقتصادی به متوسط کشوری برسیم.

عاملی ضرورت همدلی و همراهی بیشتر مسئولان کشوری و استانی، نمایندگان استان در مجلس و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل را در پیشبرد بهتر امور و هدف‌گذاری‌ها یادآور شد و افزود: ما باید با کنار گذاشتن اختلاف نظرها، با همدلی در مسیر عزت و اشتغال جوانان این استان تلاشی جدی انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اختلاف و دودستگی و یا دعواهای سیاسی برای مردم این استان نان و آب نمی‌شود و اشتغالی ایجاد نخواهد کرد بلکه با کنار گذاشتن حاشیه‌ها باید به اصل خدمت‌رسانی به آحاد مردم توجه کنیم تا مشکلات معیشتی مردم برطرف و با توسعه اشتغال و کارآفرینی زمینه توسعه همه‌جانبه استان فراهم آید.

عاملی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا از همه ظرفیت‌های استان در مسیر حرکت رو به جلو در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استفاده کنیم و قطعاً در سایه همدلی و هماهنگی است که نتیجه ثمربخشی را در دولت مردمی خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: از فردا کار را با جدیت در استان دنبال خواهیم کرد و به هیچ وجه ساعت‌ها و روزها را در مسیر خدمت‌رسانی از دست نخواهیم داد و انتظار داریم مردم استان نیز ما را دعا کنند تا در مسئولیت سنگینی که بر عهده گرفتیم، بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

استاندار جدید اردبیل ادامه داد: قطعاً در مسیر اراده الهی که همان تحول و ایجاد رونق بیشتر در مسیر توسعه و توانمندی استان است، مخلصانه قدم برمی‌داریم و امیدواریم با احساس خدمت بیشتر منشأ خیر و برکت در استان بوده تا با عدالت‌محوری و تولید عزت و ثروت بتوانیم برای مردم استان منشأ خیر و برکت باشیم.

 

کدخبر: 725637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟