سکان استان به استاندار جدید سپرده شد

به گزارش خبرگزاری رکنا در سمنان؛ در این آیین احمد وحیدی وزیر کشور ضمن تقدیر از زحمات 3 ساله علیرضا آشناگر استاندار پیشین، سید محمد رضا هاشمی را به عنوان استاندار جدید استان سمنان معرفی کرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار جدید سمنان در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران توانست رای اعتماد دولت را برای تصدی گری این پست جلب نماید.

وی پیش از این به عنوان معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد، سرپرست استانداری استان قم و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی این استان، معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان شمالی مشغول به فعالیت بوده است.

هاشمی همچنین در سال ۱۳۹۰ به عنوان فرماندار نمونه استان خراسان شمالی، در سال‌های ۹۳ و ۹۵ به عنوان فرماندار برتر استان سمنان و در سال ۱۳۹۸ به عنوان فرماندار برتر استان خراسان رضوی انتخاب شد.

سید محمد رضا هاشمی در این آیین خود را مردی از جنس مردم معرفی کرد و گفت: ژن من کار جهادی، ولایی و انقلابی و حرکت در مسیر ولایت است.

 وی افزود: خدمت به مردم با کار جهادی سرمشق من به عنوان استاندار این استان پهناور است و من خودم را سرباز انقلاب می دانم.

استاندار جدید سمنان با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب در آبان ۱۳۸۵ به استان سمنان، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای مردم این استان صفاتی مانند خلقیات و صفات خوب برشمردند و به استعدادهای دانشگاهی، کشاورزی، صنعتی، اقلیمی و گردشگری اشاره کردند.

وی بیان کرد: در اولین فرصت برنامه های خود را برای توسعه این حوزه برای مردم بازگو خواهم کرد.

حسن رستم زاده/ سمنان

کدخبر: 725607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟