اختصاص بیش از ۲۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن محرومین در استان

به گزارش رکنا از لرستان، سیدموسی خادمی در جلسه شورای مسکن از شناسایی و معرفی بیش از ۲۰۰ هکتار زمین مربوط به دستگاه‌های اجرایی برای اختصاص به ساخت مسکن محرومین در استان خبر داد.

وی ادامه داد: جلسه امروز با موضوع تأکید بر اجرای قانون جهش مسکن برگزار شد و اعضای حاضر گزارش آخرین وضعیت اجرای طرح مذکور را ارائه دادند.

خادمی افزود: اجرای قانون جهش مسکن محرومین، نیازمند فراهم‌سازی مقدمات مهمی مانند تأمین زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی است که در جلسه امروز مصوب شد بیش‌از ۲۰۰ هکتار زمین در اختیار اجرای این طرح قرار بگیرد.

استاندار لرستان افزود: در راستای اجرای این طرح، موضوع شناسایی و تأمین زمین برای احداث مسکن در سطح استان، عمدتاً در اراضی دولتی برای افراد نیازمند مورد تأکید است.

وی ادامه داد:  ۲۰۰ هکتار زمین معرفی شده عمدتاً متعلق به دستگاه‌های اجرایی استان است که این اراضی برای ساخت مسکن نیازمندان در اختیار مسکن و شهرسازی قرار می‌گیرد.

خادمی خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اجرای فرآیند ثبت نام هم استانی‌های واجد شرایط در طرح جدید ساخت مسکن باشیم که به موازات آن، طرح‌های قبلی ساخت مسکن ملی نیز با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها ادامه خواهد یافت.

استاندار لرستان ادامه داد: ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی عضو در زمینه رفع مشکلات و موانع احداث مسکن محرومین با یکدیگر همکاری همه جانبه داشته و شرایط برای ثبت نام و در ادامه احداث مسکن آن‌ها به خوبی فراهم شود.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 725236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟