ما پرچمدار حق در جهان هستیم و در جهت تحقق تمدن‌سازی تلاش می‌کنیم/ وظیفه همه حمایت از استاندار جدید

به گزارش رکنا از لرستان، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم افتتاح حسینیه معمولان اظهار داشت: امام(ره) فرمود انقلاب اسلامی انفجار نور بود، نوری که امروز به دنیا می تابد و بسیاری از کشورها از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته و در برابر ظالمان ایستادگی می کنند.

وی افزود: استکبار و صدام زمانی که دیدند نور انقلاب اسلامی شروع به تابیدن کرده است، تلاش داشتند تا جلوی این نور را بگیرند و جنگ تحمیلی را برنامه ریزی کردند اما به لطف خدا، امام(ره) و جانفشانی رزمندگان این جنگ با پیروزی ایران خاتمه یافت.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه شهدا مسیر سعادت را نشان می دهند، تصریح کرد: شهدا ستارگان شهرها هستند که ما را به نورانیت و سعادت هدایت می کنند و با گام برداشتن در مسیر شهدا می توان به اقتدار و سعادت دست یافت.

سردار کشکولی عنوان کرد: هیچگاه شهدا و جانفشانی های آن بزرگواران از خاطر ملت فراموش نمی شود و در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار هستند مانند امام حسین(ع) که در تاریخ ماندگار شد و ما باید پرچمداران خوبی در این مسیر باشیم.

وی بیان کرد: ما پرچمدار حق در جهان هستیم و در راستای تحقق تمدن سازی تلاش می کنیم البته لازم است که همه به دولت جدید انقلابی کمک کنیم تا در راستای اهداف انقلاب بتواند تلاش نماید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به روی کار آمدن استاندار جدید در لرستان، گفت: همه ما وظیفه داریم استاندار جدیدی که در استان مشغول به کار می شود را حمایت نماییم تا شاهد پیشرفت و رفع مشکلات در استان باشیم.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 724662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟