برنامه‌های هفته گردشگری هرمزگان اعلام شد

به گزارش رکنا در هرمزگان،  مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به شعار امسال با عنوان گردشگری برای رشد فراگیر گفت: سازمان جهانی گردشگری شعار روز جهانی گردشگری را با توجه به آسیب‌های ناشی از همه‌گیری کرونا و با تمرکز بر رشد فراگیر در تمام سطوح جامعه اعلام کرده است که در همین راستا اولین مرکز مشاوره تخصصی و شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای گردشگری پایدار در استان با مشارکت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان افتتاح می‌شود.

سهراب بناوند افزود: کمپین آگاهی افزایی مشارکتی برو به‌سلامت ویژه مسافران، گردشگران و دست‌اندرکاران گردشگری دریایی با مشارکت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزش روان‌شناسی رفتار با گردشگران، افتتاح دوره آموزشی بلد محلی ویژه غرب استان (پارسیان)، محلی، برگزاری وبینار آموزشی آشنایی با دستورالعمل‌های کرونایی ویژه راهنمایان گردشگری از برنامه‌های آموزشی این هفته برای فعالان و علاقه‌مندان به صنعت گردشگری است.

بناوند در خصوص افتتاح پروژه‌های گردشگری گفت: به مناسبت هفته گردشگری، دو سفره‌خانه سنتی و فاز دوم یک مجتمع تفریحی گردشگری به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تاکید کرد: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نشست با فعالین گردشگری، نشست با اعضای تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری، تقدیر از فعالان گردشگری، برگزاری مسابقه نقاشی کودکان و برگزاری تور طبیعت‌گردی از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در هفته گردشگری است.

انتهای پیام/ح

کدخبر: 724483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟