عدم برنامه ریزی مناسب برای برند سازی محصولات، خلاء بزرگی است

به گزارش رکنا در هرمزگان، حسن روحانی ،در جلسه مشترک اتاق بازرگانی با پارک علم و فناوری استان،  اظهار کرد: عدم برنامه ریزی مناسب برای برند سازی محصولات خلاء بزرگی است که در بسیاری از شرکت ها مشاهده می شود و این در حالی است که برندسازی باید اولویت نخست شرکت ها و موسسات دانش بنیان باشد.

 

وی افزود: می توان با پرداختن به مقوله های آموزشی و برگزاری نشست های متنوع در این باب مسیر را برای این گونه شرکت ها هموار ساخت تا با کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر ادامه مسیر را به درستی طی کنند.

نائب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان ادامه داد: اتاق می تواند خدمات متنوعی را به شرکت های دانش بنیان ارائه کند که این شرکت ها می توانند با عضویت در اتاق بازرگانی از تمامی این خدمات استفاده کنند.

روحانی ضمن قدردانی از رییس پارک علم و فناوری استان بر استمرار برگزاری چنین نشست هایی تاکید کرد وافزود: برگزاری چنین نشست هایی تاثیرات بسیار خوبی بر روند بهبود وضعیت اقتصادی استان خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی دوره های آموزشی متعدد و متنوعی  را در طول سال برگزار می کند شرکت ها و موسسات دانش بنیان می توانند بسته به نیاز خود از دوره های آموزشی اتاق نیز برای بهبود فضای کسب و کار خود استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

 

کدخبر: 723717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟