پیوند ناگسستنی رهبری، مردم و انقلاب؛ مانعی بزرگ بر سر راه دشمنان کشور

به گزارش رکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، ۳۱ شهریور در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار کرد: سه تصمیم مهم و اساسی امام راحل از پیروزی انقلاب تا قبل از دفاع مقدس که حاکی از هوش سرشار و خلاق ایشان بود، موجب پیروزی در جنگ تحمیلی شد‌.

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند اصرار و تصمیم امام بر عدم انحلال ارتش بود، اظهار کرد: دومین تصمیم امام راحل تشکیل سپاه و تصمیم سوم ایشان تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر ۵۸ بود کمااینکه این سه تصمیم موجب پیروزی ما در دوران دفاع مقدس شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌ها و آینده‌نگری حضرت امام خمینی(ره) جای مطالعه دارد، گفت: حزب بعث با تحریک آمریکا برای با ژست دعوای مرزی وارد جنگ با ایران شد و برای جلوگیری از نفوذ منطقه‌ای انقلاب به دنبال تجزیه ایران بودند.

کشکولی با تأکید بر اینکه ۱۲ مرداد سال ۵۹ صدام در جلسه کنفرانس سران عرب گفت حمله نظامی به ایران یک تفریح نظامی است، تصریح کرد: دشمنان در محاسبات، انرژی آزاد شده از کشوری که ۲۰ ماه از انقلاب آن نگذشته بود را محاسبه نکرده بودند.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه با آغاز جنگ تحمیلی امام راحل بیانیه‌ای صادر کرد و به مردم عراق فهماند که جنگ عراق با ایران جنگ با انقلاب است و جنگ مرزی نیست، گفت: در بیانیه امام راحل آمده بود که صدام نیروی آمریکا است و با تحریک آمریکا به ما حمله کرد و از طرفی صدام شخصی کافر و طرفدار کفار است و مردم عراق بدانند این جنگ، جنگ با اسلام و هواداری کفر است.

وی با اشاره به اینکه با شروع جنگ تحمیلی مردم معتقد و انقلابی اولین سد مقاومت در برابر دشمنان شدند کمااینکه حضور مردم در جبهه دستاوردهای فراوانی داشت، افزود: در جنگ هشت ساله سرزمین‌های آشغال شده ما آزاد شد کمااینکه دیگر دستاورد دفاع مقدس این بود که دشمن را برای همیشه در جنگ سخت، مأیوس کرد.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه تا زمانی که پیوند رهبری، مردم و انقلابی‌گری وجود داشته باشد کسی جرئت نمی‌کند به کشور ما حمله کند، ادامه داد: ما نیازمند دستاوردهای دفاع مقدس هستیم کمااینکه مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس اثبات توانایی مدیریت ولایت‌فقیه در بحران‌ها و نیاز همیشگی به ولایت فقیه اعتقاد کامل به ایشان است.

وی بی‎اعتمادی به دشمن و مذاکره با دشمن را از اهداف دفاع مقدس برشمرد و با اشاره به اینکه، مذاکره جنگی نرم است، گفت: در هر عرصه‌ای نیازمند مدیریت جهادی هستیم.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 722971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟