مردم برای تزریق واکسن اقدام کنند/ لزوم توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش رکنا از لرستان، محمود ثمینی با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، رزمندگان ، ایثارگران و آزاگان سرافراز تجلیل کرد.

 وی در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از ابتدای مهر ماه، فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت را به فرهنگیان و دانش آموزان تبریک گفت.

این مقام مسئول با در نظر گرفتن وضعیت بیماری کرونا در آغاز سال تحصیلی گفت : با توجه به جلسه امروز هیات دولت و تاکید ریاست محترم جمهور به وزیر آموزش و پرورش در سال جاری مدارس به سه صورت ؛ حضوری ، مجازی و ترکیبی متناسب با شرایط  شروع به فعالیت خواهند کرد.

رئیس شورای اطلاع رسانی ثمینی با بیان اینکه توزیع واکسن داخلی و خارجی در سطح کشور برای تزریق با سرعت تمام در حال توزیع است ،گفت: در این شرایط نباید کسی نسبت به تزریق واکسن امتناع و تردید داشته باشد و لازم است اصحاب رسانه در این زمینه روشنگری کنند.

وی با بیان اینکه ایمنی واکسن داخلی کمتر از واکسن خارجی نیست گفت: کشور ایران جزو کشورهای برتر دنیا در زمینه تهیه واکسن است و این یک افتخار بزرگ است.

 ثمینی در پایان با تقدیر از اقدامات صدا و سیمای مرکز لرستان در زمینه اطلاع رسانی ،تبلیغ و آموزش پروتکل های بهداشتی گفت: مردم نسبت به تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت توأمان عمل کنند و با توجه به اینکه کل کشور واکسینه نشده اند رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عموم لازم و ضروری است.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 722959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟