وزارت نیرو قول داده تکلیف حق‌آبه لرستان را روشن کند

به گزارش رکنا از لرستان، مهرداد ویسکرمی با اشاره به پیگیری موضوع حق آبه و سدسازی لرستان اظهار داشت: در این راستا با وزیر جدید نیرو به همراه مجمع نمایندگان دیداری داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ایشان قول دادند که بعد از شروع کار در وزارت نیرو، تکلیف حق آبه و پروژه‌های سدسازی استان لرستان را روشن کنند گفت: در عین حال به دلیل اینکه معتقد هستم که به استان ظلم شده، موضوع تحقیق و تفحص از وزارت نیرو را، از دولت دهم تا دوازدهم در مجلس شورای اسلامی ثبت کرده‌ام.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تحقیق و تفحص به هیئت رئیسه مجلس رفته است گفت: در حال حاضر این امر در حال ارجاع به کمیسیون برای بررسی است.

ویسکرمی با تاکید بر اینکه در این راستا وزارت نیرو توضیحات خود را می‌دهد و اگر ما قانع نشویم در صحن مجلس بررسی و اگر تصویب شود و جرم و تخلفی رخ داده باشد به قوه قضائیه می‌رود ادامه داد: ما حتی از حق گذشته خود در مورد آب نمی‌گذریم.

وی بیان داشت: همچنین با این امر، وزیر جدید باید بداند که ما صرفاً از راه خواهش و تمنا دنبال حق خود نیستیم، بلکه به صورت جدی دنبال این هستیم که کار را پیگیری کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: به رئیس مجمع نمایندگان استان نیز گفتم که با وزارت نیرو جلسه‌ای برگزار کنند تا به صورت عینی موضوع را پیگیری کنیم.

ویسکرمی با بیان اینکه دلیل دیگر برای تحقیق و تفحص از وزارت نیرو این بوده که معاونان و مدیران میانی همچنان همان قبلی‌ها هستند گفت: در این صورت، هنوز قصه به عوض شدن یک وزیر ممکن است عوض نشود و در این راستا باید بدانند که ما سر بحث حق آبه استان با کسی شوخی و تعارف نداریم.

 

کدخبر: 722633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟