آغازمراسم نمادین زنگ غنچه ها و شکوفه ها در اول مهر 1400

به گزارش رکنا از مازندران؛ «بهروز منصورکیائی» در گردهمایی تخصص آموزش ابتدایی که با حضور مهدوی رئیس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول اداره کل، هاشمی رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی و تحلیل محتوا، معاونین آموزشی، مسئولان و کارشناسان آموزش دبستانی و پیش دبستانی شهرستان ها ومناطق به صورت مجازی برگزار شد ضمن تأکید بر بازگشایی همه مدارس از آغاز مهر امسال از حضوری بودن آموزش در مدارس زیرصد نفر دانش آموز خبر داد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران اطمینان داد: تمهید همه مقدمات برای بازگشایی آرام و تدریجی همه مدارس به صورت حضوری از اول آبان انجام شده است و امیدواریم  با همکاری و همدلی همه همکاران شاهد حضور همه آموزگاران و دانش آموزان عزیز در مدرسه باشیم.

منصور کیائی در این گردهمایی از معاونین آموزشی خواست با تهیه اطلس یادگیری برای همه مدارس آموزش و فرایند یادگیری را رصد کنند تا دانش آموزی از این فرآیند جا نماند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم نمادین زنگ شکوفه ها و زنگ غنچه ها که مربوط به حضور دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی و نوآموزان پیش دبستانی در مدارس است در روز پنج شنبه اول مهر 1400 برگزار خواهد شد.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 721975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟