هدیه‌ی رایگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی صحت ندارد

به گزارش رکنا از رشت، به تازگی در شبکه‌های اجتماعی پیوندی با عنوان «هدیه رایگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران!» در حال انتشار است که حاوی مطالب و ادعایی کاملاً نادرست در زمینه‌ی فعالیتها و اقدامات این شرکت و با تیتری نامعتبر است تا با این روش هموطنان عزیز را تشویق به باز کردن این لینک کنند.

به همین دلیل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب عنوان و همه‌ی محتوای مطلب مورد نظر، اعلام کرده است که این شرکت هیچگونه خبر، اطلاعیه و یا پرسشنامه‌یی در این زمینه در هیچکدام از رسانه‌های فعال خود اعم از وبسایت رسمی این شرکت و همچنین شبکه‌های اجتماعی خود در ستاد و مناطق ۳۷ گانه صادر نکرده و این مطلب از نظر شرکت ملی پخش فاقد اعتبار بوده و کذب است.

شایان گفتن است که بر اساس پیگیری کارشناسان فنی این شرکت، لینک مورد نظر با وجود تقلبی بودن، به احتمال زیاد حاوی بدافزار اینترنتی بوده و باز کردن و مشاهده‌ی آن، احتمال بروز آسیبهای جدی به گوشیهای تلفن همراه و سیستمهای رایانه‌یی را نیز در پی خواهد داشت.

این شرکت از همه‌ی هموطنان خواسته است تا با پرهیز از مشاهده و مراجعه به اینگونه تبلیغات و مطالب تقلبی، اخبار معتبر در باره‌ی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را صرفاً از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی اینترنتی: WWW.NIOPDC.IR و شبکه‌های اجتماعی آن به نشانی: NIOPDC_CO دنبال کنند.

همچنین یادآور می‌شود که این شرکت بر اساس حقوق قانونی خود، از طریق مراجع ذی‌صلاح نسبت به پیگیری و شناسایی عاملان انتشار لینک مورد نظر اقدام خواهد  کرد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 721947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟