نهاد‌های انقلابی صادق‌الوعده هستند

به گزارش خبرنگار رکنا در اردبیل، علی نیکزاد در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: با درخواست از رئیس بنیاد مستضعفان سفر دو روزه او را به استان و بازدید از مناطق محروم همچون گرمی شاهد بودیم و در این سفر مقرر شد بنیاد مستضعفان تعهد انقلابی و جهادی در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی استان نظیر راه آهن، فرودگاه، تکمیل سد‌ها و راه‌ها ارائه کرده و به موقع تأمین اعتبارات را انجام دهد.

وی یکی از رویکرد‌های ارزشمند بنیاد مستضعفان و کمیته امداد را در مشارکت با بنیاد مسکن احداث ۱۰ هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد و پرداخت کمک بلاعوض ۵۰ میلیون تومانی اعلام کرد و گفت: همه این اقدامات در راستای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند انجام می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از معاون وزیر نیرو و مدیرعامل آبفا خواست تا با اولویت تأمین آب روستا‌ها در شرایط خشکسالی چاره‌اندیشی کرده و به سرعت طرح‌های آبرسانی و تصفیه‌خانه‌ها را در مناطق شهری و روستایی به سرانجام برساند.

نیکزاد افزود: همزمان با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و معاون وزیر نیرو در استان، شاهد حضور معاون وزیر راه و شهرسازی بودیم تا در حوزه شهرداری‌ها و احیای بافت فرسوده و بازآفرینی شهری پروژه‌های در حال اجرا مورد رصد و بررسی قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همه نهاد‌های انقلابی از بنیاد مستضعفان گرفته تا ستاد اجرایی امام و دیگر نهاد‌های انقلابی در دوره جدید مسئولیت و مأموریت خود، محرومیت‌زدایی را در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار دادند و امیدواریم استان اردبیل از قبل این تحرکات و تحولات ثمره مطلوبی را ببرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیگیر مصوبات انجام شده در سفر امروز مسئولان کشوری به استان خواهیم بود چرا که می‌دانیم اکثر این مسئولان در پیگیری و تحقق این مصوبات صادق‌الوعده بوده و به مردم ادای دین انقلابی و ارزشی خواهند داشت.

 

کدخبر: 721817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟