۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، عضو ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: از ابتدای شروع واکسیناسیون کرونا در گروه‌های هدف تاکنون ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۱۸۹ دُز تزریق شده که از این تعداد مقدار، یک میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۰۵ مورد دُز اول و ۶۸۵ هزار و ۲۸۴ مورد دُز دوم بوده است.

دکتر محمدجعفر صادقی افزود: محموله جدید واکسن کرونا از نوع سینوفارم به تعداد ۳۰۰ هزار تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد شد و بلافاصله در اختیار مراکز واکسیناسیون مشهد و شهرستان‌های تابعه برای تزریق به گروه‌های هدف قرار گرفت.
وی اضافه کرد: همچنین تعداد ۸۰ هزار دُز واکسن برکت برای افراد در انتظار نوبت دوم این واکسن بزودی دریافت می‌شود و در چرخه تزریق قرار می‌گیرد.

دکتر صادقی با بیان اینکه مشکل این روز‌ها در نبود و کمبود واکسن نیست، بلکه بیشتر در مراجعات مردم به مراکز واکسیناسیون کروناست، از مردم خواست بدون توجه به نوع واکسن، در دسترس‌ترین واکسن را بهترین واکسن بدانند و با در دست داشتن مدرک معتبر که نشان‌دهنده واجد شرایط بودنشان به لحاظ سنی است به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند و منتظر رسیدن یک واکسن خاص نباشند.

این مسئول با بیان اینکه به تازگی مرکز واکسیناسیون تجمیعی در محل بازار بزرگ ملل دایر شده است، تأکید کرد: در حال حاضر مراکز واکسیناسیون ثابت، تجمیعی و خودرویی زیادی داریم و مشکلی بابت کمبود مراکز نداریم و دغدغه ما خالی بودن این مراکز و میزان کم مراجعات مردم به این مکان‌ها جهت دریافت واکسن کرونا بوده است.

کدخبر: 721797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟