توقیف دو فروند شناور قایق ترال کش غیر مجاز در جاسک

به گزارش رکنا در هرمزگان، مهرداد رامش جان  در گفتگویی خبری تصریح کرد: طی گشت شبانه پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات جاسک و همراهی و کمک جامعه صیادی این دو فروند شناور توقیف شده اند.
وی افزود: این مهم پیرو قوانین و سیاست های سازمان شیلات ایران، تاکیدات مدیرکل شیلات استان و دستگاه قضایی استان و همچنین خواسته جامعه صیادی صورت گرفته است و بدون شک روند برخورد با تخلفات صیادی باهمه کمبودها در امکانات و منابع مالی به ویژه صید ترال غیر مجاز و روش های مخرب صید توسط قایقها و لنجها ادامه خواهد داشت.


جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه برابر ماده 215 قانون مجازات اسلامی و 22قانون حفاظت از ذخایر آبزیان جمهوری اسلامی ایران، توقیفات صورت گرفته پس از تشکیل پرونده قضایی، ارجاع به دستگاه قضاو طی مراحل قانونی به نفع دولت جمهوری اسلامی مصادره می شود و عنوان کرد: بدون شک از این پس در راستای بازدارندگی بیشتر و همچنین تشدید برخورد با صیادان غیر  مجاز بدون هیچ مطالفتی برابر قوانین یاد شده وجود ندارد و با کمک دستگاه قضایی تمامی توقیفات مصادره خواهد شد.

وی همچنین از همه اقشار مردم به ویژه جامعه صیادی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صید و صیادی  به شماره تلفن ۰۷۶۳۳۳۱۴۳۴۰ (یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان) و یا پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات در شهرستان جاسک اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

کدخبر: 721072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟