دستگیری سارق مسلح به همراه جزئیات

به گزارش رکنا از رشت، محمدرضا یاری اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس اسلام آبادغرب مبنی بر تردد یک سارق مسلح فراری و تحت تعقیب در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این فرد پس از چند مورد سرقت مسلحانه در برخی استان های کشور مانند تهران، گیلان و زنجان با یک دستگاه خودرو پژو پارس به شهرستان اسلام آبادغرب گریخته است.

سرهنگ یاری تصریح کرد: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب با همراهی تیم اعزامی از کاراگاهان پلیس آگاهی استان گیلان ضمن شناسایی مخفیگاه متهم متواری در یکی از روستاهای بخش حمیل، آن را به محاصره درآوردند. 

رئیس پلیس اسلام آبادغرب افزود: ماموران پس از کسب مجوز قضایی نسبت به ورود به منزل اقدام و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری عامل سرقت های مسلحانه پیش از آنکه موفق به فرار شود، اقدام کردند.

وی همچنین از توقیف خودروی پژوپارس متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: در بازرسی های انجام شده یک قبضه اسلحه کلت، ۲ تعیغه خشاب و ۲۷ عدد فشنگ خبر داد.

سرهنگ یاری با اشاره به اهتمام پلیس برای برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی، از معرفی سارق مسلح به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 721039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟