شهرداری رشت بدهکارترین کارفرمای استان

به گزارش رکنا از رشت، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست ضمن قدردانی از تلاشهای مهندس احمدی شهردار سابق رشت بایت اقدامات و نشست های انجام شده برای تعیین تکلیف دیون این مجموعه که از ماههای گذشته آغاز گردیده بود ، پیگیری مهندس بهارمست سرپرست جدید شهرداری رشت را در ادامه این مسیر نوید بخش اراده مسئولین شهرداری برای رفع مشکل دیون چندین ساله به تامین اجتماعی استان برشمرده و با تاکید بر عمومی و غیردولتی بودن این سازمان ، حق بیمه ها را اصلی ترین منبع درآمدی برای ارائه تعهدات دانست.

وی با اشاره به اینکه پرداخت نکردن بموقع حق بیمه ، علاوه بر ایجاد خلل در سوابق کارکنان ، ایجاد مشکل در زمان بازنشستگی و ... ، منجر به قطع ارتباط و از دست دادن خدماتی همچون درمان میگردد اذعان داشت : تلاش شده بمنظور صیانت از حقوق زحمتکشان این عرصه توقفی در ارائه تعهدات صورت نگیرد .

در این نشست شرایط و ضوابط تقسیط دیون ، امکان تهاتر بدهی ها با املاک معرفی شده و... برای تعیین تکلیف دیون مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفته و پرداخت اقساطی مطالبات تامین اجتماعی مورد توافق طرفین قرار گرفت .  

تقویت تعاملات دوسویه و تلاش برای برون رفت از مشکلات ناشی از انباشت بدهی ها و جلوگیری از ایجاد دغدغه برای کارکنان شهرداری از مهمترین مباحث مدیران در این گفتمان کاری بود .

معاون منابع بیمه ای و رئیس اداره اجرائیات تامین اجتماعی گیلان و معاون اداری مالی و ذیحساب شهرداری رشت نیز در این نشست حضور داشتند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 721012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟