نشست شورای دانشگاه شهرکرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار رکنا از شهرکرد ، دکتر سعید کریمی در این نشست ضمن تبریک  فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس  در سخنانی گفت: پیشرفت های صورت گرفته در دانشگاه شهرکرد حاصل تلاش ، همکاری و فعالیت های گروهی در دانشگاه است که از همه تقدیر و تشکر می نمایم.

رییس دانشگاه شهرکرد  با اشاره به قرار گرفتن دانشگاه شهرکرد در رتبه بندی جهانی تایمز برای سومین بار، این موفقیت را مرهون تلاش، همدلی، همراهی و همکاری همه جانبه تمامی اعضای هیات علمی و کارکنان دانست.

دکتر کریمی در ادامه به تلاش های صورت گرفته از طرف مدیریت دانشگاه  برای افتتاح و تجهیز ساختمان دانشکده دامپزشکی دانشگاه ، سرای دانشجویی 15 خرداد و سرای دانشجوی حضرت ام البنین (س) پرداخت و گفت: دانشگاه پیگیری های لازم و مستمر خود را برای تکمیل دانشکده های فنی و مهندسی و منابع طبیعی بروجن، خوابگاه دخترانه دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان، لاگون جمع آوری فاضلاب دانشگاه ، مجتمع دامپروری و ساختمان مرکزی دانشگاه به عمل می آورد و از خیّرین محترم می خواهیم ما را در تکمیل این پروژه ها یاری نمایند.

دکتر کریمی در بخش دیگری از سخنانش به واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارمندان پرداخت و گفت: واکسیناسیون کووید 19 اساتید و کارمندان در دو دوز انجام شده است و واکسیناسیون دانشجویان نیز از روز یک شنبه 20 شهریور آغاز شده است و انتظار می رود دانشجویان در اواخر مهر یا اوایل آبان دوز دوم واکسن خود را دریافت نمایند و پس از آن در سطح وزارت خانه برای بازگشایی دانشگاه هابر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

دکتر حمداله مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه نیز در این نشست ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، برخی مسایل آموزشی و اداری را مورد بحث قرار داد.

معاون آموزشی دانشگاه افزود:  ثبت نام دوره دکترا انجام شده است و کلاس های این دانشجویان پس از انتخاب واحد از 28 شهریور آغاز خواهد شد،کلاس های کارشناسی ارشد نیز اوایل آبان شروع خواهد شد و نتایج آزمون کنکور نیز بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور هفته اول مهر اعلام خواهد شد که در نتیجه کلاس های کارشناسی با تاخیر شروع خواهد شد.

دکتر حمدالله مشتاقی در بخش دیگری از سخنانش گفت: باید مسائل آموزشی دانشجویان در گروه ها و دانشکده های مربوطه حل و فصل شود  و از ارجاع آن به آموزش کل دانشگاه خوداری  شود چراکه کارویژه آموزش دانشکده ها اداره امور آموزشی دانشکده ها است.

معاون آموزشی دانشگاه افزود: به دلیل شرایط ناشی ازبیماری کرونا ،  حضور اعضای هیات علمی از ابتدای این ترم به صورت 2 روز حضور الزامی در هفته است. 

دکتر حمداله مشتاقی گفت: لازم است تدریس دروس کارشناسی به اساتید مجرب  سپرده شود تا این اساتید بتوانند انگیزه های لازم را بین دانشجویان ایجاد کنند.

 در ادامه این نشست شیوه نامه های اجرایی آیین نامه دوره دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه شهرکرد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مصیبی دهکردی، شهرکرد 

کدخبر: 720832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟