مهمترین آزمون دولت سیزدهم انتخاب مسئولین در تراز انقلاب است

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، حسین دشتبان با تبیین عملکرد اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور در راستای برگزاری دوره های آموزشی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تبیین کننده مولفه های عملکرد انقلابی مورد نیاز جامعه است و براین اساس تربیت نیروی انسانی اندیشمند وتوانمند برای تعالی مدیریت انقلابی موضوع بسیار مهمی است که با برگزاری دوره های آموزشی ومعرفت افزایی درمجموعه اندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور درحال انجام است.

 وی همچنین افزود: رهبر انقلاب درحساس ترین ادوار انقلاب باصدوربیانیه گام دوم انقلاب به ظرفیت های مختلف کشور ازجمله نسل جوان توانمند اشاره گفته اند که این موضوع باید دردولت مردمی سیزدهم  مدنظرقرارگیرد.

وی افزود: خط انقلاب و گفتمان امامین انقلاب معیار انتخاب و انتصاب نیروهای مخلص و شایسته در نظام الهی جمهوری اسلامی است و براین اساس افرادی که بین گفتمان انقلابی و غیرانقلابی تفاوتی قائل نیستند، موضع محکم و مناسبی در قبال انقلاب نداشته و تابع  همه گرایش‌ها هستند و هیچ مناسبتی با گفتمان انقلاب نداشته و در آزمون های انقلاب مردود شده اند شایسته انتخاب در دولت در تراز انقلاب نیستند.

 وی در پایان گفت: استان خراسان رضوی، استان امام رضا (ع) و استان مرجع کشور است واستاندار قبول شده در آزمون های انقلاب را می طلبد.

 تاکنون ۲۶ جلسه آموزشی بارویکرد تجربه نگاری و انتقال آن به نسل های سوم و چهارم انقلاب با حضورشخصیت های ارشد کشوری و لشکری دراندیشکده مدیریت راهبردی انقلابی شرق کشور برگزار شده است.

کدخبر: 720687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟