کرونا رنگ بندی نمی شناسد

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، در حالی که رنگ بندی های کرونایی از روند کاهشی کرونا در استان سمنان حکایت دارد، همچنان شاهد آمار بالای فوتی ها در استان سمنان هستیم.

بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شمار درگذشتگان از این بیماری در شبانه روز گذشته ۶ نفر اعلام شد.

با این آمار و از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون  تعداد جان‌باختگان مبتلا به این ویروس در استان سمنان از مرز یک هزار و ۳۷0 نفر گذشت.

همچنین با مثبت اعلام شدن تست کرونای 186 نفر در شبانه روز گذشته  آمار مبتلایان به این ویروس در استان از ابتدای همه‌گیری تاکنون به ۶۶ هزار و ۶۰۳ نفر رسید

 آمار بستری شدگان امروز 70 نفر و تعداد قرنطینه شدگان خانگی 116 نفر اعلام شده است.

 در شبانه روز گذشته ۷۶ نفر با کسب بهبودی نسبی برای ادامه روند مداوا از مراکز درمانی استان سمنان ترخیص و به قرنطینه خانگی رفتند. هم اکنون جمع کل افراد کرونایی بستری استان سمنان ۴۵۹ نفر است.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، دامغان، آرادان، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت نارنجی، و شهرستان‌های میامی و سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

کدخبر: 720215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟