حضور مدیر مخابرات منطقه گلستان در جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان آق قلا

به گزارش رکنا ازگلستان، غلامعلی شهمرادی با حضور در روستای دوگونچی از توابع شهرستان آق قلا با مردم در خصوص مسائل مخابراتی گقتگو و به در خواستهای آنان رسیدگی کرد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان در حاشیه این دیدار که نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت گفت : حضور در جمع مردم و شناسایی نیازهای آنان در جهت خدمت رسانی بهتر موثر بوده و تامین درخواستهای  آنها تسریع خواهد یافت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مخابرات منطقه گلستان در مناطق روستایی توسعه ارتباطات مخابراتی در روستاها را از برنامه های مورد توجه در سال ۱۴۰۰ دانست و گفت: تقویت و بهبود زیرساختهای مخابراتی از پروژه های انجام شده در این خصوص بوده و در تمام مناطق روستایی در حال انجام است.

وی همچنین بعد از این در جلسه ای که با هدف بررسی مشکلات روستاهای شهرستان آق قلا و با حضور مسئولان این شهرستان  تشکیل شد حضور یافت و  به تشریح اقدامات انجام شده در مخابرات آق قلا پرداخت و افزود: تمامی فعالیتهای مخابراتی در راستای تامین ارتباطات پایدار و بهره مندی مردم از خدمات و سرویسهای با کیفیت مخابراتی است و در این زمینه رفاه و رضایت مردم مد نظر بوده و هست.


گرگان/کرامتی

کدخبر: 720213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟