تعداد افراد واکسینه شده علیه کرونا در استان از مرز یک میلیون نفر گذشت

به گزارش خبرنگار رکنا از ارومیه،واکسیناسیون در آذربایجان‌غربی در شبانه‌روز گذشته سرعت گرفته و با واکسیناسیون 45 هزار و 883 نفر دیگر شماره کلی افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند به یک میلیون و 44 هزار و 596 نفر رسیده است.

همچنین از روزهای گذشته نیز واکسیناسیون دانشجویان نیز در دستور کار قرار گرفته و ستاد دانشگاهی مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از دانشجویان خواسته است که دانشجویان هر دانشگاه برای دریافت واکسن خود باید پس از ثبت نام در سامانه و دریافت پیامک با در دست داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

علاوه بر آن در اطلاعیه دانشگاه علوم‌پزشکی آمده است که دانشجویان غیربومی نیز می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه واکسیناسیون برای دریافت واکسن با در دست داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی به دانشگاه ارومیه مراجعه کنند.

این در حالی که است برخی از هم استانی‌ها از روند ثبت نام در سامانه واکسیناسیون گلایه‌مند هستند چون عنوان می‌کنند که ثبت نامشان از طریق سایت مورد ثبت قرار نگرفته و سامانه نیاز به تغییر دارد.

همچنین برخی عنوان می‌کنند که مسئولان مراکز واکسیناسیون باید افراد بااطلاع‌تر و بادانش‌تری باشند که بتوانند به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ دهند.

برخی هم استانی‌ها نیز عنوان می‌کنند که در سامانه واکسیناسیون ثبت نام کرده و یک روز و ساعت مشخصی نیز برای آن تعیین شده است اما زمانی که به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند، مسئولان آنجا توجهی به وقت و زمان تعیین شده نداشته و اظهار می‌کنند که باید به صورت حضوری در صف منتظر نوبت باشید.

همچنین برخی افراد ابراز کردند که نیروی کاری که برای واکسیناسیون در نظر گرفته شده بسیار کم و از یک سو نیز تعداد جمعیت بسیار زیاد است و همین خود سبب تجمع مردم و اتلاف وقت و نیز نارضایتی آنان می‌شود.

آذربایجان‌غربی ارومیه معجنی 

کدخبر: 719924 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟