روشن بودن موتور سیستم ایمنی نگهداری راههای مواصلاتی استان

به گزارش خبرنگار رکنا از ارومیه،در جلسه با حضور پلیس راه استان ضمن اظهار رضایت از اقدامات انجام یافته در حوزه راهداری استان طی سال های اخیر مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تا پایان تیر ماه سال جاری افزون بر ۱۸۶ کیلومتر عملیات آسفالت در محورهای مواصلاتی استان اجرا شده است که از این مقدار نزدیک به ۶۵ کیلومتر مربوط به آسفالت گرم ، ۱۰ کیلومتر مربوط به ماسه آسفالت ، بالغ بر ۵۸ کیلومتر مربوط به لکه گیری و افزون بر ۵۳ کیلومتر مربوط به عملیات درزگیری را شامل می شود.

ارسلان شکری ادامه داد : در این مدت ۵۰ کیلومتر عملیات آسفالت در بزرگراه ، افزون بر ۳۴ کیلومتر در راههای اصلی ، نزدیک به ۴۵ کیلومتر در راههای فرعی ، ۹ کیلومتر در راههای روستایی انجام شده و همچنین بالغ بر ۲۷ کیلومتر عملیات آسفالت در محورهای استان بصورت امانی و ۲۱ کیلومتر نیز به صورت مشارکتی به اجرا در آمده است.

وی ضمن تاکید بر روشن بودن موتور سیستم ایمنی نگهداری راههای مواصلاتی استان آذربایجان غربی اذعان داشت: اجرای نهضت سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راهها از ابتدای سال جاری تا کنون در محورهای اصلی و روستایی 212 کیلومتر عملیاتی شده و متعاقبا نیز ادامه خواهد داشت.

شکری با اشاره به اقدامات اداره ایمنی راهها و حریم گفت: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان طبق روال سال های گذشته امسال نیز تداوم داشته و تاکنون 3 هزار کیلومتر در محورهای مواصلاتی استان خط کشی شده است.

وی افزود: در بحث نصب حفاظ و علایم ایمنی به میزان 25 میلیارد تومان در مسیر بازرگان و 8 میلیارد تومان در مسیر سلماس – خوی و نزدیک 40 میلیارد تومان برای نیوجرسی قرارداد بسته شد

آذربایجان‌غربی/ معجنی 

 

کدخبر: 719610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟