جوانگرایی، نیروی محرک کشور در حوزه های مختلف است

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سفرهای استانی ریاست جمهور گفت: این سفرها نمایشی نیست بلکه نشان از جهادی بودن آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دولت سیزدهم دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی تاکید کرد: مسئولان در فاصله‌ی تغییر دولت کار مردم را رها نکنند و با جدیت پیگیر رفع مشکل وآبادانی کشور باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به ارسال سوخت از ایران به لبنان اشاره کرد و گفت: این حرکت مبتکرانه به دستور سید حسن نصرالله  به نفع هر دو کشور  است و آمریکا با تحریم سوخت میخواست تا لبنان در مقابل حزب الله و ایران بایستد که این اقدام مقتدارانه، آمریکا را در موضع انفعال کشاند.

وی همچنین با اشاره به نشستی که با جوانان پویا و نخبه استان سمنان و شنیدن صحبت های آنها افزود: مطالبه گری جوانان باید محرک فعالیت ها باشد اما نباید به دور از اخلاق صورت پذیرد.

وی افزود: این نشست بدون حضور مسئولان بود اما در آینده باید مدیران با حضور در این جلسات نظرهای جوانان را بشنوند و به تاکید مقام معظم رهبری از ظرفیت آنها بیشتر استفاده کنند.

مطیعی به رویدادهای اخیر افغانستان نیز اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با هوشمندی حرکات طالبان را رصد می کند و مردم مسلمان افغانستان برای ایران مهم هستند.

 

کدخبر: 719223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟