احداث 3000 متر کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان

به گزارش رکنا از رشت، جوهری گفت: با وجود شرایط همه گیری ویروس کرونا و به همت کارکنان پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، روند بازسازی شبکه های فرسوده استان با سرعت و جدیت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه احداث 3000 متر کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان، با اعتباری معادل 5.8 میلیارد ریال و با تلاش 8 اکیپ اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق گیلان افزود: در سال گذشته بیش از 42 کیلومتر کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان لاهیجان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال 1400 نیز تا کنون بیش از 45 کیلومتر دیگر از شبکه های فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتبار قریب به 68 میلیارد ریال جایگزین شده است.

جوهری تاکید کرد: بمنظور ارتقاء سطح خدمت رسانی و افزایش پایداری شبکه های توزیع برق به ویژه در بحران های جوی احتمالی، در استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار ادامه دارد و در سال 1399 فاز اول این طرح با احداث 1000 کیلومتر کابل خونگهدار با موفقیت به اتمام رسید و فاز دوم آن یعنی احداث 2000 کیلومتر در سطح استان و با تلاش کارکنان در حال اجراست.

گفتنی است در مراسم افتتاح این پروژه مهندس نصوری مدیر توزیع برق شهرستان لاهیجان بهمراه تنی چند از مسئولین شهرستان مذکور حضور داشتند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 719214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟