کشف بیش از ۲ میلیارد کالای قاچاق در چگنی

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان، سردار "یحیی الهی"  با اشاره به اثرات منفی قاچاق بر تولیدات داخلی و امنیت اقتصادی اظهار داشت: کالای قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی برای سرمایه‌گذاران نیز ناامنی به همراه دارد.

وی افزود: ماموران انتظامی  این شهرستان  در حال گشت‌زنی در  محور آزاد راه خرم آباد – پل زال به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان، گفت: در بازرسی از خودروی مذکور مقادیری انواع کالای قاچاق از قبیل، یک عدد لب تاپ، 2 عدد تبلت، کیف لب تاپ 16 عدد، کیف زنانه 15 عدد، کیف دستی 8 عدد، کیف تبلت 23 عدد، کاور تبلت 15 عدد، کاور گوشی 12 عدد، شارژ بی سیم 13 عدد،کابل اچ تی ام ای 5 عدد، کابل شارژ 26 عدد،  تبدیل شارژ 11 عدد، ایر پاد به همراه کیف 6 عدد، کبل یو اس بی 7 عدد و مداد تاچ گوشی 3 عدد، کابل استریو یک عدد، نگهدارنده گوشی 8 عدد، مهره های تزئینی 5 بسته، جک درب پارگینگ 49 عدد و 98 جین شلوار قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی لرستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و کالاهای کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

سردارالهی به شهروندان توصیه کرد، برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

‌مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 718968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟