منزل مسکونی طعمه حریق شد/به همراه فیلم و عکس
حجم ویدیو: 5.15M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

به گزارش رکنا از رشت،حریق در یک ساختمان ساعت 05:48 دقیقه صبح چهارشنبه 17  شهریورماه در روستای تمیجان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

IMG-20210908-WA0022

آتش نشانان با حضور در محل مشاهده  کردند که در انتهای یک کوچه باریک، که امکان تردد خودروهای سنگین در آن به سختی میسر میشد ، حریقی در منزل دو طبقه رخ داده است.

در این آتش سوزی یک منزل دو طبقه از ناحیه زیر شیروانی دچار آتش سوزی شده بود و شعله های آتش از تمام زوایای سربندی به بیرون زبانه می کشیدند و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند کاملا شعله ور بود.

 به گفته ساکنان محل که اطلاع رسانی اولیه را انجام داده بودند آتش از شیروانی بیرون می زده و با توجه به دو طبقه بودن منزل ، ساکنان کوچه نگران سرایت حریق به طبقات پایین و ساختمانهای همجوار بودند.

 آتش نشانان با توجه به صعب العبور بودن مسیر با تلاش،  خود را به محل آتش سوزی رسانده و عملیات را با نفوذ به داخل ملک و به طور همزمان از  جهت های مختلف آغاز کردند. که خوشبختانه از گسترش و سرایت به طبقه پایین و ساختمانهای همجوار جلوگیری شد اما به قسمت شیروانی ساختمان خسارت وارد گردید. این حادثه مورد مصدومیت نداشت

رشت/مرجان گودرزی 

کدخبر: 718965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟